دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

مناجات

مهربانا ...

 

به عزتت سوگند

 مولای من

 که اگر از در خانه‌ات هم برانیم،

 نمی‌روم

و

از  ستایش تو

 دست نمی کشم ... 

و

این

 بخاطر دریافتی است که

 از مهربانی و کرامت بی‌نظیر تو

 نصیبم شده است ...

 و امّا تو،

 هر چه بخواهی می‌کنی

 و

 هر چه کنی شایسته است

و

 هر که را بخواهی عذاب می‌کنی

 به هر شکلی که بخواهی

فدای خواستنت

 کس شأن باز خواست از تو را ندارد ...

 و

 امر تو

 شراکت پذیر نیست ...

 خدای من

 این مائیم

 و

یک دنیا امید

 به کرامت تو ...

 این مائیم

 و

 آرزوی بی‌کران

 محبت تو ...

 در همان حال

 که گناه می‌کنیم

 چشممان به پردة اغماض توست ...

 وقتی که تو را می‌خوانیم

 امید‌مان به پاسخ اجابت توست ...

 بار الها

 امید‌ها و آرزوهای ما را محقق کن ...

 اگر ما اهل مغفرت نیستیم

 تو که اهل جود و سخا و کرم و کرامتی ...

 خدای من

 بزرگی تو بی‌کران‌تر است

 از اینکه با اعمال ما مقایسه شود

 پس

 ببخش ما را

 و

 در گذر

 ای

 مولای مهربان

 و

 آقای دو جهان ...

 

حول حالنا الی احسن الحال ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
نجوای قلم چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://alijamaee.persianblog.ir

....الهی آمین یارب العالمین
به حق
نفس های دمادم خلایق که به لطف (او) برقرار است.....

بید مجنون پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

بهار تنها بهانه ای است که می توانم
غرور بزرگم را
زیر پاهای قلب کوچکم بگذارم
و برای دیدارت
گشاده رویانه پیشقدم شوم



نوروز مبارک و امیدوارم لحظاتی توام با پیروزی و شادکامی داشته باشی

رضا دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://whoami-r.blogfa.com

سلام.وقتی سال تحویل می شود و سال نو می آید یعنی یه سال دیگه هم از عمرمون رفت و شاید فرصتهای زیادی را از دست داده باشیم.....حال نمی دانم چرا ما لحظه تحویل سال نو که به ما می گوید بابا دیگه داره دیر میشه ..شادی می کنیم.شما می دونید؟

غمگین تر از من کسی رو پیدا نمی کردی
آرزوهای سوخته ام
رویاهای بر باد رفته ام
من مرده ام ...
من سالهاست مرده ام ...
من شاد نبودم ...
دنیای من خالی و بی مفهوم و تنهاست ....
خالی از حتی یک آرزو ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد