دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

انتظار

 

 

دیر زمانی است 

  

که مهر یگانه گلی را به خانه دلم مهمان کرده ام 

 

به گمانم اگر هر شب آبش دهم گلم را زودتر خواهم دید 

 

زیبای من دیگر به اندازه کافی سرد شده است 

  

که بگوییم فصل روییدن گل نرگس آمده ؛  

کمتر از گرمای صفا و صمیمیت ها می توان خبر گرفت 

 

خورشید چشمانم ... 

 

تا کی از پس گذشتن هر ابری دلم برای دیدنت بلرزد 

 

آرام جانم ... 

 جان بی قرار من سپیده دمان در عطش شنیدن یک علیک بر سلامم  می سوزد 

 

دلنشین بود اگر صوت حزینی مناجات گونه برایم زمزمه می کرد 

 

و مرا به بالا بلایی گرفتار می آورد 

 

مشامم عطر نرگس می خواهد 

 

ای کاش باران ببارد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام . امروز تولد گل مریم منه . خبرتون دادم شاید بخاین تو شادیم شریک شین ! مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد