دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

اشک شوق ... یک داستان واقعی ...

 

مارک ، پزشک و متخصص مغز و اعصاب از خاطره ی خود چنین می گوید : 

 

سال ها قبل ، دخترک ۱۰ ساله ای که مبتلا به تومور مغزی بود به بیمارستان ما آورده شد . 

 

این دخترک ، مبتلا به یک تومور کاملا خطرناک در یکی از حساس ترین نقاط مغزش بود . 

 

به طوری که هیچ یک از پزشکان و متخصصان حاضر به جراحی و بیرون آوردن تومور این دخترک نمی شدند ...  

 

تا این که من پس از مدتی فکر ، تصمیم به جراحی مغز این دخترک شدم . 

 

و در کمال ناباوری همه ، تومور از مغز دخترک خارج ، و جراحی با موفقیت به پایان رسید ... 

 

بعد از این اتفاق معجزه آسا ، دخترک هر سال برای تشکر از من ،  

 

کارتی با یک مضمون می فرستاد ... 

 

نزدیک ۱۰ سال از این ماجرا گذشت  

و من هر سال کارتی از دخترک که حالا برای خود خانم محترم و بانوی زیبایی شده بود ، 

 

دریافت می کردم ...  

 

تا این که روزی کارتی با این مضمون به دست من رسید : 

 

- سلام . من ازدواج کرده و خداوند به من پسری داده است و من نام ( مارک ) را ، 

 

برای سپاس گذاری از زندگی دوباره ای که به من بخشیدید ، 

 

روی او گذاشته ام ... 

 

اگر این فرزند دختر بود ، من نام ( مارکی ) را برای او انتخاب می کردم ... 

 

از شما و خداوند سپاس گذار و ممنونم . 

 

... 

 

مارک در هنگام باز گو کردن این خاطره بغض کرده بود ، 

 

و اشک شوق مانع از بیان خاطره اش می شد ...  

 

برداشت از مستند شبکه ی ۴ سیما 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نجوای قلم پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://alijamaee.persianblog.ir

سلام
عید غدیر اشاالله مبارک باشد...
ضمنا .... ما با بندگان خدا که وسیله است اینگونه سپاسگذاریم....پس با خود خدا ؟؟؟.....

مبینا دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://zizimozi.persianblog.ir/

سلام .
خیلی جالب بود .
ان شاالله همه ی ما فردی مفید در جامعه باشیم .
موفق باشی .

مبینا چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.zizimozi.persianblog.ir/

سلام .
به روزم .
موفق باشی .

بصیرت شنبه 28 دی 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://dahr.ir

ممنونم ازت "آبی"که ابراز لطف کردی

آبی لذت برنده است حالا که داری از لذت دادن مینویسی حتماً میدونی که اوج لذت آدما در لذت دادنه نه لذت بردن ، اگه اینو آدما یادبگیرند همه مشکلات جهان حل میشه چون همه دعواها سر لذت بردنه
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد