دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

سپیده من

 

 

گفتم: تو شیرین منی                

                                      گفتی: تو فرهادی مگر 

 

گفتم:خرابت می شوم 

                                      گفتی: تو آبادی مگر 

 

گفتم: ندادی دل به من 

                                      گفتی: تو جان دادی مگر 

 

گفتم: ز کویت می روم 

        

                                      گفتی: تو آزادی مگر 

 

گفتم: فراموشم مکن 

                                      گفتی: تو در یادی مگر

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.hosneroozafzoon.blogsky.com

سلام .
مثل همیشه به وبلاگ استادم که وبلاگنویسی را ازایشان یاد گرفتم سری می زدم با خودم گفتم به وبلاگ دوستان ایشان هم نگاهی کنم که به وبلاگ شما رسیدم . وبلاگ خوبی دارید اگر مایل به لینک هستید خبر دهید و اگر دوست داشتید مرا هم با نام (معلم) در لیست دوستان خویش پذیرا باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد