دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

ماهی قرمز ...

و بهار

خالی

افسرده

غمگین ...

  و بی پایان لحظه هایی که تو نیستی ...

ای همیشه ی تازه ترین تکرار دلتنگی حوض خالی حیاط بی ماهی من ....

چه پایانی ؟

آه ... چه پایانی ؟

مرا اندکی آغاز کن ...

دلم می گیرد ...

دلم می گیرد ...

و ...

دل تو در حوض فیروزه ی کدام حیاط

ماهی قرمز بهار  شده است ... ؟

.......

من اینجا تنهام ...

و بهار فرصت سبز دلتنگی من شده است ...

افسوس ...

افسوس ...

افسوس ...

رد پای رفتنت را تا بهار بشمرم ... ؟

یا لحظه های غمگین انتظار آمدنت را ... ؟ 

بگو کدام بهار می آیی

به حوض خالی حیاط خانه ی من ...

و حوض کاشی مرا ماهی قرمزی می شوی .... ؟

و زمستان مرا

با جوانه ی حضورت سبز می کنی ...

نظرات 2 + ارسال نظر
عجل یا مهدی (عج) شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://ajjel.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید .
عزیزم همه روزها روزهای خدا هستند ولی عید یه چیز دیگه هست . عید رو به تو تبریک میگم و برای تو و خوانواده عزیزت ارزوی بهروزی و سلامتی و شادی دارم و از خداوند مهربانی و بخشندگی میخوام که روزی شما و خانواده را زیاد کند و سالی توام با ثواب و نیکی زیاد برای شما باشد و باشد که مورد لطف و عنایت مولایم
مهدی (عج) قرار بگیرید
در پناه خداوند هستی بخش

آه می کشم تو را با تمام انتظار
پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار
در رهت به انتظار صف به صف نشسته اند
کاروانی از شهید کاروانی از بهار

نجوای قلم شنبه 25 اسفند 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://alijamaee.persianblog.ir

سلام
لطف کردید آمد
پیشاپیش ،‌ سال نو مبارک
موفق باشید.
ضمنا
مطالب خیلی جالبی گذاشته اید ، همه را کپی کردم سر فرصت بخوانم.

سلام
خواهش می کنم
وبلاگ قشنگتون خیلی جالب بود
ممنون که شما هم اومدید...
عید شما هم مبارک ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد