دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

دل نوشته‌های یک پسر تنها

به سراغ من اگر می‌آیید! نرم و آهسته بیایید!

یک دعای زیبا

 

 

از خدا خواستم عادتهای زشت را ترکم بدهد.

                       خدا فرمود: خودت باید آنها را رها کنی.

از او خواستم فرزند معلولم را شفا دهد.

                       فرمود: لازم نیست ، روحش سالم است ،جسم هم که موقت است .

از او خواستم که لا اقل به من صبر عطا کند.

                       فرمود: صبر‌ ، حاصل سختی و رنج است. عطا کردنی نیست ، آموختنی است.

گفتم مرا خوشبخت کن.

                       فرمود: نعمت از من خوشبخت شدن از تو.

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند.

                       فرمود: رنج از دلبستگی‌های دنیا جدا و به من نزدیک‌ترت می‌کند.

از او خواستم روحم را رشد دهد.

                       فرمود : نه تو خودت باید رشد کنی. من فقط شاخ و برگ اضافی‌ات را هرس می‌کنم تا بارور شوی.

 از خدا خواستم کاری کند از زندگی لذت کامل ببرم.

                       فرمود: برای این کار من به تو ، زندگی داده‌ام.

از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد ، من هم دیگران را دوست بدارم.

                      خدا فرمود: آها ، بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد ! 

                                                                           زهره زاهدی                

نظرات 3 + ارسال نظر
م چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.smrb.blogsky.com/

... واقعن کار سختی در پیش داریم با این حساب!

mohsn دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 12:40 ق.ظ


fonte farsi nadaram va balad nestam farsi taype konam vali as shoma mamnonam ,besyar aali bod ,be khoda meseparamat........mohsen

الهه سادات دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://jomelatetalaii.parsiblog.com

سلام
عالی بود به من هم سربزنید خوشحال میشم و دوستاشتید لینکم کنید.
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد